Vågner mellem 2 og 10 gange om natten

1. oktober 2010

Kategori:
Alder:
9 mdr.

Vågner mellem 2 og 10 gange om natten

Hej Helen

Nu er jeg her igen!!!!! Du sendte sidst en plan for spisning, mit spørgsmål er så denne gang:

Frederik, snart 9 måneder, får flaske (150 ml) mellem 5-6 sover normalt herefter ca til kl 7 får havre grød derefter. Men starter i dagpleje fra 1 nov, skal jeg blive ved som hidtil eller kun give ham havregrød, nervøs for han ikke får nok mælk ellers ???

Om natten vågner han alt mellem 2 og 10 gange fra kl 19 hvor han kommer i seng til næste morgen, men kun fordi han gerne vil ligge på siden, men ikke rigtig kan komme ...

Annonce

... derom, samtidigt giver vi ham sutten ??? forslag til dette for mor og far er trætte ,-)

Frederik kravler ikke endnu men bakker når han ligger på maven og løfter numsen, når han sidder bruger han hånden til at gumpe sig frem med. han triller heller ikke meget noget at være nervøs for eller noget jeg skal gøre noget ved.....

Ellers går det rigtig fint med almindeligt mad som jeg spurgte til sidst dog vil han stadig ikke selv putte noget i munden og helt have alt fra ske og ikke gaffel... Meeeeen kommel vel !!!!

Hilsen Frederiks mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Gogsig barfodssko - De første og eneste sko dit barn behøver

Har du nogensinde tænkt over, at næsten alle børn bliver født platfodet? De fleste børn lærer faktisk bedst at gå, når de går på bare fødder.

Den bedste måde at styrke deres svang, sener og muskler i foden er gennem denne naturlige tilgang.
Det var bland andet den indsigt, der ...

Læs mere her

15. maj 2024 | Kost og ernæring | 10 mdr.

Skære ned i erstatning, hvordan?

Kære Helen Jeg har en datter på 10,5 måneder, der har været fuldt...

9. maj 2024 | Kost og ernæring | 7 mdr.

Drikker hun nok?

Kære Helen. Min datter på snart 7 måneder spiser ofte øllebrød eller...

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

Annonce

Viden om børn:

Børn i bilen

Der er fem gode huskeregler, når du skal transportere dit barn i bilen:

1. Det er vigtigt at barnets autostol passer til både barn og bil. Tag derfor både barn og bil med, når du køber autostol.

2. Sørg for at autostolen sættes korrekt fast. Følg brugsanvisningen og stram selerne så godt til som muligt, så stolen er godt fastspændt til sædet i bilen.

3. Vælg bagudvendt autostol så længe som muligt. Det er mest sikkert for barnet.

4....

Læs mere i Babylex

Citrusfrugter

Hvis man har allergi overfor græspollen, så kan man nogle gange reagere på citrusfrugter som appelsiner og klementiner. Reaktionen vil ofte være kløe og hævelse af læber, mund og svælg. Og det bedste man kan gøre er ikke at spise de citrusfrugter, som man reagerer på.

Nogle børn vil også reagere med rødt udslæt om munden, når de spiser citrusfrugter. Det skyldes normalt frugtsyren, som generer barnets lidt sarte hud og handler således ikke om at barnet ikke tåler...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og opdragelse, som giver dig praktiske råd til alt det, der er så svært.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen,

Alleførst: Tusind tak for dit sidste svar - det er virkelig guld værd med professionelt svar og en "second opinion" :)

Med venlig hilsen
Natasha, mor til pige 4 måneder