Brev:
Vågner mellem 2 og 10 gange om natten
1. oktober 2010
Alder:
9 mdr.
Vågner mellem 2 og 10 gange om natten
Hej Helen
Nu er jeg her igen!!!!! Du sendte sidst en plan for spisning, mit spørgsmål er så denne gang:
Frederik, snart 9 måneder, får flaske (150 ml) mellem 5-6 sover normalt herefter ca til kl 7 får havre grød derefter. Men starter i dagpleje fra 1 nov, skal jeg blive ved som hidtil eller kun give ham havregrød, nervøs for han ikke får nok mælk ellers ???
Om natten vågner han alt mellem 2 og 10 gange fra kl 19 hvor han kommer i seng til næste morgen, men kun fordi han gerne vil ligge på siden, men ikke rigtig kan komme derom, samtidigt giver vi ham sutten ??? forslag til dette for mor og far er trætte ,-)
Frederik kravler ikke endnu men bakker når han ligger på maven og løfter numsen, når han sidder bruger han hånden til at gumpe sig frem med. han triller heller ikke meget noget at være nervøs for eller noget jeg skal gøre noget ved.....
Ellers går det rigtig fint med almindeligt mad som jeg spurgte til sidst dog vil han stadig ikke selv putte noget i munden og helt have alt fra ske og ikke gaffel... Meeeeen kommel vel !!!!
Hilsen Frederiks mor