Brev:
Sover lang formiddagslur
29. august 2010
Alder:
10 mdr.
Sover lang formiddagslur
Hej Helen
Vores datter har i gennem længere tid haft en meget fast soverytme omdagen - 1 1/2 time formiddag og 1 1/2 time eftermiddag. Den sidste uges tid har dog været lidt problematisk.
Hun sover meget længe om fomiddagen. Vi har vækket hende efter to timer og så har hun ikke ønsket at sove om eftermiddagen. Hvilket ender med at blive en meget lang eftermiddag inden det endelig er sengetid. HUn bliver puttet kl. 9 formiddag og kl. 13.30/14 eftermiddag. Men det virker altså ikke mere. Er det ved at være tid til kun en lur (hun er 10 1/2 mdr- nu) eller er der noget andet vi kan gøre. Hun virker altid træt ved 9 tiden om formiddagen så jeg har svært ved at se hvordan jeg skal trække hende sådan at det bliver en middagslur istedet for en formiddagslur som nu.
Hvad tænker du vi kan gøre?
Hvornår går man iøvrigt over til kun én lur?
Venlig hilsen
en mor