Brev:
Snakker ved senge tid
31. maj 2010
Alder:
12 mdr.
Snakker ved senge tid
Hej..
Isabella, 11/6-09, har en putte rutine som følger..
Vi spiser aftensmad ved 17-18 tiden, så skal hun pusles, have nattetøj på og børste tænder. Alt går fint og hun hygger sig meget.. snakker, synger og griner rigtig meget! :o) Så leger vi lidt, læser eller synger i stuen.
Ved 19-19.30 tiden ligger vi hende i seng med en flaske MME 250ml. Hun spiser som regel det hele, men nogen gange er der 50-100 ml tilbage. Så tager vi flasken og giver hende sut og putter hende. Men så kommer vores "problem", så går hun i gang med at gå rundt i sengen, fortælle historie til bamsen eller plakaten på væggen, synge, grine højt.. ja det lyder og ser bare ud som om hun hygger sig rigtig meget! Det blir ved alt imellem en halv og halvanden time... så falder hun enten i søvn selv eller "piver" lidt og så giver vi hende sutten og så går hun ud som et lys...
Men skal vi bare lade hende hygge sig med hendes lille rutine?? Hun er startet i vuggestue for en måneds tid siden og det går rigtig godt, hun sover en formidddagslur fra 9-10 og så middags lur fra 12-14 eller 15. Vi aflevere hende ca kl 8 og derfor skal hun op ca 7.15 og det meste af tiden må vi vække hende.. også derfor vi ligger hende kl 19-19.30 om aften.. som jo så ender med at blive 20.30 inden hun sover!
Hun sover fint resten af natten, får en flaske kl 23 som vi er ved at vende hende fra og er ikk spor sur når vi vækker hende....
Håber du kan hjælpe:o)
Hilsen
Dorthe