Brev:
Sover kun lur i barnevogn
19. april 2010
Alder:
10 mdr.
Sover kun lur i barnevogn
Hej Helen
Ja så har jeg igen brug for et godt råd. Min datter er 10 mdr og nægter at sove lur i sin seng og har næsten nægtet det fra start. Så derfor går jeg dagligt 2 gange så hun kan falde i søvn i barnevogn for jeg kan heller ikke bare stille hende.
Så hvordan kan jeg få hende til at sove lur i sin seng? på et tidspunkt har jeg prøvet at lægge en madras på gulvet et andet sted i hjemmet men den gik heller ikke. Der er ingen problemer når hun skal lægges om aftenen.
Med venlig hilsen
Mor