Brev:
Stadig natterod...
5. april 2010
Alder:
10 mdr.
Stadig natterod...
Hej igen...
Nyt spørgsmål -ny mail;-)
Hvordan får vi ham til at sove?
I forlængelse af min mor-syge dreng med øre-problemer, så har du tidligere skrevet bl.a. at kroppen husker den smerte han har levet med i 6 måneder og at vi skulle trappe nat-flasker ned fra 800 til 400 ml.
Det har vi gjort siden du skrev det. Men han vågner stadig rigtig ofte -fx. de sidste dage under en time efter putning. Så efter maks to timer, hvilket gentager sig natten lang. Op typisk kl. 6. (Vi troede sommertid skulle blive løsningen, men det var kun 1-2 morgener....?? Trods lidt senere i seng)
Vi har følt os nødsaget til at knække de to flasker á 200 ml. over, så han får dem af flere omgange for at få noget søvn. ...
...
(Forsøgte over 3-4 dage at undgå natflaske ml. 24-4. Vi sov ikke i flere timer ad gangen og til sidst virkede han virkelig virkelig sulten... desuden nærmede vi os det tilladte spise-tidspunkt)
Han har IKKE lyst til at ligge med bamse eller en af mine nat-trøjer. Han bliver sur over de er der. (Disse dage er han dog utroligt glad for min mascara... Så overvejer at bruge den!)
Vi putter i hans egen seng, men han kommer over til os ca. fra midnat.
Har du nogle råd? Hvordan lærer han at sove? Tror du det kan skyldes noget der genere ham? det har stået på siden han var 4 måneder gammel.
Han har stadig betændelse i øret men ørelægen siger der ikke er tryk = dermed burde han ikke have smerter.
Venligst fra Makke