Brev:
Skriger sig i søvn!
3. april 2010
Alder:
4 mdr.
Skriger sig i søvn!
Hej igen:)
Så er der et nyt problem.....
Lige en lille opsummering. Er ikke startet på ske-mad i nu men er begyndt at give en del mme, og det er selvfølgelig resulteret i at jeg ikke har ret meget mælk tilbage.
Jeg tilbyder mælk fra brystet ved hver måltid, men ofte ender det med at Ella bliver utilfreds fordi det går for langsom, og så får hun mme. Så har det egentlig ok med at stoppe da hun acceptere flasken fuldt ud, selv om det er lidt vemodig efter så hård en kamp, men kan ikke forlange at hun vil begge dele.
Hun sover forsat godt, men skal have hjælp til at falde til ro hvor hun førhen selv kunne falde i søvn. Om dagen sover hun i barnevogn udenfor og der kan jeg køre hende lidt frem og tilbage hvis hun ikke selv finder ro.
Men så er problemet når hun skal puttes om aftnen. Hun sover i hendes tremmeseng inde på sit eget værelse, og det er først inde for de sidste par uger der har været problemer.
Med det samme vi kan se at hun er ved at være træt pusler vi, sidder i gyngestol og synger et par sange, så bliver hun lagt i sengen også kigger hun lidt rundt og ser glad ud, og lidt efter begynder hun at græde rigtig voldsomt.
Vi prøver at trøste hende når hun ligger i sengen men det er umuligt, så tager vi hende op igen også smiler hun. Men det er ikke fordi hun ikke er træt for hun gaber og gnider sig i øjne, også prøver vi igen og det samme sker! Kan ikke rigtig se hvad vi kan gøre, men det er ikke til at holde ud at hun skal skrige sig selv i søvn, håber du har nogle gode råd:) Hun er ellers en rigtig glad pige der smiler og griner.
Hilsen Joan