Brev:
Utryg dreng om natten
15. marts 2010
Alder:
3 år, 2 mdr.
Utryg dreng om natten
Hej Helen
Har et spørgsmål vedr. min dreng på 3 år. Han er blevet så utryg om natten. Vi sørger for at have lys tændt på hans værelse, men han søger stadig ind til os.
Dette er selvfølgelig helt okay, og jeg vil meget gerne give ham den tryghed, han åbenbart har brug for lige nu. Han er startet i børnehave for et par mdr siden, og kan mærke det har ændret hans adfærd lidt. Han er mere vild og højrystet, og udfordrer os en del på vores tålmodighed.
Hele problemstillingen i det med han kommer til os om natten, ligger i, at jeg er gravid med vores 3. barn. Og jeg ved fra de andre gange, at amningen fylder meget også om natten. Derfor er det lidt et problem han kommer hver nat. Jeg skal først føde til september, men det er vigtigt for mig, at min søn ikke føler sig tilsidesat, når den lille kommer, så derfor vil jeg høre, om der overhovedet er noget, vi kan gøre for at hjælpe ham, med sin utryghed? Så han igen kan føle sig tryg på sit værelse..
Kan mærke det fylder meget i mit hoved, fordi jeg ikke vil svigte nogle af mine børn:o(
Håber du kan hjælpe med lidt gode råd.
Mange hilsner
En bekymret mor