Brev:
Stoppet næse om natten
2. februar 2010
Alder:
4 mdr.
Stoppet næse om natten
Kære Helen
Tak for dit svar andgående opstart af skemad, vi er gået i gang med lidt risgrød, lillepigen har dog kun smagt på det og så spyttet det ud indtil videre :)
Men til noget helt andet, jeg har lagt mærke til at vores datter virker snottet i næsen når vi sover om natten, hun er ikke snottet om dagen når vi er oppe så jeg har ikke rigtig tænkt på det som en forkølelse.
Hvordan kan det være?
Med venlig hilsen
Albertes mor