Brev:
Rejser sig op igen op igen
1. februar 2010
Alder:
11 mdr.
Rejser sig op igen op igen
Hej Helen
Tak for dit sidste svar.
Vores søde og glade datter er begyndt at være rigtig svær at få til at sove.
Normalt giver vi hende en flaske mme 150 ml. ca. kl. 19.30, mens hun sidder ved os, vi synger en lille sang, får hende til at slappe af , lægger hende i sin seng og nusser hende lidt til hun sover. Det tager normalt 15-20 min. Sover for det meste igennem fra 20-06.
Nu kan kan vi næsten ikke nå at få hende lagt, før hun vender sig om, op på alle fire og op at stå ved træmmerne. Så står hun der og råber lidt og hvis det tager for lang tid inden vi kommer, begynder hun at græde. Vi tager hende op, får hende til at falde til ro. Men så snart vi ligger hende ned, rejser hun sig igen. Vi har prøvet at ligge hende og gå ud af værelset. Så græder hun helt vildt, til vi kommer igen, ligger hende ned osv osv osv...
Så nu er vanen endt med at vi sidder med hende til hun falder i søvn og derefter ligger hende ned i sin seng. Det tager ca 45 min.
Du skal også vide at hun startede i dagpleje for tre uger siden og at hun øver sig meget i at kravle og gå. Hos dagplejeren skal hun sove ca en time mellem kl 8-9 og middags luren skal vare til hun vågner, dvs 2-3 timer.
Venlig hilsen Rikke