Brev:
Puttes i sin egen seng
27. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Puttes i sin egen seng
Hej Helen
Min datter er nu blevet 4 måneder - og har lært at bruge sut. Nu vil jeg også gerne lære hende, at sove i sin egen seng.
Hun har lige fra start været meget svær at putte. Det der har virket indtil nu er, at ligge hende i liften og svinge den frem og tilbage - modsat en vugge. Problemet er bare, at hun jo ikke kan ligge i den for altid. Jeg synes det ville være tosset, at begynde at lære hende at falde i søvn i vuggen, da den jo ikke er meget større end liften - derfor har jeg tænkt mig at gå fra lift til tremmeseng. Jeg ved på forhånd, at det bliver en hård kamp.
Jeg vil derfor gerne høre din mening om, hvordan vi gør det bedst. Fx. tage hende op igen, synge, nusse, gå til og fra....
Venlig hilsen
Nina