Brev:
Vil ikke ligge sig til at sove
18. januar 2010
Alder:
9 mdr.
Vil ikke ligge sig til at sove
Hej Helen
Nu skriver jeg igen. Denne gang med en lille hurtig en.
Vores datter på nu 9 mdr. vil ikke ligge sig til at sove om aften mere. 5 ud ef de sidste 7 dage er der gået mellem 1 og 2 timer inden hun endelig flader i søvn. Det har aldrig været sådan her før. Vi gør alt som vi plejer at gøre.
Hun sover normalt om dagen og falder i søvn indenfor 5-10 minutter i barnevognen. Om aftenen får hun hendes flaske på 200 ml mme, hvorefter vi børster tænder og går så ind og putter hende. Ligger hende med hendes puttebamse og ligger dynen på hende.
Nu er hun så begyndt ikke at vil sove, hun græder ikke eller noget, men hun rejser sig op og står så og kigger. Kan ligge hende ned, men 2 minutter efter står hun op igen. Dette får vi så næsten 2 timer til at gå med. Kan også sætte mig derinde ved hende, går så når hun næsten sover og igen 2 minutter efter står hun op igen.
Hvad kan der være ved at ske? Er det en del af hendes udvikling?
Hilsen en træt mor