Brev:
Søvnafbrydelser
5. januar 2010
Alder:
10 mdr.
Søvnafbrydelser
Hej Helen
Min datter på snart 10 mdr. er en stor og frisk pige. Hun vågner midt på natten og er helt frisk. Hun klapper og vil op at sidde. Den tid hun er vågen går med at jeg skiftevis har hende oppe og lader hende ligge. Der går 1 til 2 timer så er hun trät og vil sove i armene på mig.... Det resultere i at hun sover längere om morgenen og dermed ofte mister sin formiddagslurer.
PS Det er ikke en bedstemt tid på natten hun vågner...
Hvad kan grunden väre til hun vågner på denne måde?
Hvad skal jeg göre?
Dagen ser ca. sådan ud.
7:30 vågner hun - får gröd og vand
9-10:00 sover til formiddag (sover ca. 1 - 1 1/2 time)
11-12 frokost (varm mad i det hun ikke vil have bröd med påläg)
13-14 sover til middag (1 time)
15 mellemmåltid
17-18 varm mad
19 ammes
19:30-20 sover
22-23 ammes
01 eller 04 ammes
Hilsen Z.D