Brev:
Sove igennem uden mad
4. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Sove igennem uden mad
Hej Helen
Tak for dit super svar ang. hvordan jeg kom igang med skemad, og det går stille og roligt fremad.
Nu er mit spørgsmål i forhold til søvn.
Jeg kan sige at jeg stadig ammer og siden nytår er startet op med skemad og kører det efter den plan du gav som svar og det fungerer ok og hun spiser oftest mest til aften, når vi alle sidder til bords.
Min datter bliver lagt i seng ca. kl. 20 så vågner hun så kl. ca 24- 01 hvor hun bliver ammet i vores seng ca 30 min., hun bliver derefter lagt i seng igen og vågner så igen kl ca 2.30 bliver igen ammet mellem 10- 20 min. bliver lagt i seng igen og vågner så igen kl ca 6 hvor hun igen bliver ammet lidt men falder hurtigt i søvn ved bryst, bliver lagt i seng igen og sover til ca 7.15.
Hver gang hun vågner prøver jeg at putte og trøste hende osv uden at tage hende op men hun græder og skriger voldsomt og er stærkt utilfreds indtil hun ligger ved brystet. Er det for tidligt hun kan sove igennem uden mad? Er der noget som vi kan gøre for at min datter kan få flere sammenhængende timers søvn?
På forhånd tak for hjælp.
Med venlig hilsen
Nina