Brev:
Vores dreng vågner om natten - 4 mdr.
8. november 2009
Alder:
4 mdr.
Vores dreng vågner om natten - 4 mdr.
Kære Helen
Vores dreng på 4 mdr er begyndt at vågne op om natten hvor han før har sovet igen efter at være blevet ammet. Jeg ammer ham ca 3 gange i løbet af natten og har normalt kunne ligge ham tilbage i sin vugge lige ved siden af mig, hvor han så godt nok ofte ligger lidt uroligt indtil han så falder i søvn igen. De sidste 2 nætter er han dog vågnet helt op ved 3 tiden og har grædt. Vi har taget ham op og har gået rundt med ham og i nat tændte min kæreste lidt lys og lod ham være lidt vågen inden i stuen, inden han så kunne lægge ham igen fordi han faldt i søvn.
Vi er startet på at give ham lidt risgrød de sidste tre dage, men kun i form af små smagsprøver på 1-2 tsk fulde. Han har dog de sidste nætter haft afføring og det plejer han ikke. Han er i det hele taget begyndt at have afføring mange gange i døgnet igen, næsten hver eneste gang han har fået mad så laver han i bleen lige bagefter.
Hvad tror du det skyldes det med at han vågner op om natten ? Og hvordan skal vi tackle det? Tror du det kan have noget med grøden at gøre ?
Kærlig hilsen
Jane