Brev:
Uro i kroppen
26. juni 2009
Alder:
12 mdr.
Uro i kroppen
Hej Helen.
Valdemar er blevet lidt træls at putte om aftenen nogle gange. selvom han er vildt træt og er tæt på at falde i søvn, er det som om at han ikke kan finde hvile i kroppen, og især i benene.
Jeg tænker at det har noget at gøre med at han er ved at lære at gå og han kravler op og ned af sofa, senge mm. Men er der ikke en god måde jeg kan hjælpe ham med at få mere ro i kroppen op til og ved sengetid??
Har prøvet at holde ham lidt nede i sengen, men det var absolut ingen succes, så det gør vi ikke mere.
Venlig hilsen Maibrit