Brev:
Sutteklud - hvordan?
19. maj 2009
Alder:
1 mdr.
Sutteklud - hvordan?
Hej Helen!
Jeg vil gerne vide lidt om brugen af sutteklude. Er det meningen at barnet skal sutte på den eller er navnet misvisende? og generalt hvad gør den og hvordan kan den bruges?
Du skriver mange steder noget om søvnassociationer, hvad kan du fortælle om dem? hvilke er der og skal de indlæres eller er de medfødte?
Man vil jo gerne gøre det så let som mulig at få de små pus til at sove ;-)
Med venlig hilsen
NilleMor