Brev:
Søvnbehov - 10 mdr.
8. maj 2009
Alder:
10 mdr.
Søvnbehov - 10 mdr.
Hej Helen
Matthes er nu 10 mdr. hvor stort er hans søvnbehov sådan ca?
Han okser rundt om natten fortiden, men det tænker jeg er meget normalt? han er lige begyndt for alvor at kravle:-)
Skal han have 1,2 eller 3 lurer? han får 2 nu.
Kærlig hilsen Lea