Brev:
Hun går i bro i søvne
3. april 2009
Alder:
6 mdr.
Hun går i bro i søvne
Hej Helen
Min datter på lidt over 6 måneder er begyndt at sove meget mærkeligt.
Vi har siden hun blev født haft gode sove/putteritualer og jeg har som regel ikke skulle op mere end en gang om natten på noget tidspunkt. Og hun sover altid kort efter hun er lagt uden nogen problemer overhovedet.
Derfor er vi lidt på herrens mark nu hvor tingene forandrer sig. Det som sker er at hun går ligesom i bro i søvne, hun kører sit hoved helt op i enden på vuggen og fødderne op på siderne. Hun klynker og græder og hendes krop kan slet ikke slappe af. Det virker som om hun vil bryde ud af vuggen med hovedet :o)
Jeg starter jo altid med at give hende mad, hvilket gør hende rolig for en stund. Så kommer hun over til os i sengen, hvor jeg prøver at støtte hendes krop i at finde ro. Så har jeg taget hende op og siddet og vugget hende, det virker, men ikke for mig i længden. Og når jeg lægger hende begynder hun igen.
Hvad er det der sker?? Hun er altid lidt urolig ved sine tigerspring, men at gå i bro i søvne og ligge så uroligt så længe, uden at jeg kan hjælpe hende har jeg prøvet før. Er der noget vi kan gøre?
Med venlig hilsen
Tine