Brev:
Påvirke døgnrytme og fra 2 til 1 lur
27. marts 2009
Alder:
9 mdr.
Påvirke døgnrytme og fra 2 til 1 lur
Hej Helen.
Jeg er lidt i tvivl om hvor vidt jeg kan "tillade" mig at gå ind og påvirke Valdemars (9 mdr) døgnrytne. Han er begyndt at sove længere om morgenen og derved er det svært at nå at give ham 2 lure om dagen, da jeg ikke vil have at han sovere senere end til kl 16(.30). synes du at det okay hvis jeg f.eks, vækker ham lidt tidligere om morgenen??
Mit andet spg er hvornår begynder børn ca at gå fra 2 lure til 1 lur om dagen??
For tænker da at når han sover så længe om morgenen kan det da være at han kun skal have en lur bare lidt senere end før da han fik 2 (håber du forstår)
Lige pt sover han til ca kl 7-30-8 om morgnen, jeg synes det ville passe bedst hvis han kun sover til kl 07, da han sover ca 2-3 timer formiddag og ca 1 time eftermiddag og han skal jo også være træt når vi putter ham.
Venlig hilsen
Maibrit