Brev:
Flaske om natten, hvor længe?
29. november 2008
Alder:
11 mdr.
Flaske om natten, hvor længe?
Hejsa
Nu har læst nogle af de andre indlæg ang. flaske om natten, men jeg føler at jeg støder ind i samme problem og nogle gange alligevel ikke.
Min datter på 11 mdr. kan gå fra at sove fra kl. 18-18.30 og til 6.40 næste dag uden at få flaske i mellem tiden. Andre gange skal hun have en enkelt flaske og andre gange fra 2-3 flasker i løbet af denne tidsinterval.
I hendes vuggestue får hun tilbudt sødmælk til mellem måltiderne og spiser fint af al slags mad, og herhjemme får hun nan i sin havregrød. Ellers får hun ikke flaske i løbet af dagen. Dog får hun engang imellem en eftermiddagsflaske.
Hun gider ikke rigtig vand, så en tår bliver det til. Andre gange et halvt glas.
Hun får ca. 150 ml når hun bliver puttet til aften. Førhen gav jeg hende vælling, men er stoppet med det.
Skal jeg give hende vælling igen, for at hendes mave bliver fyldt. Hvad kan jeg gøre for at undgå disse flasker om natten? Synes snart jeg har prøvet alt.
Synes du at jeg skal vække hende inden vi går i seng og give hende en flaske eller?
Hun ligger ned når hun får sine flasker og jeg har prøvet at give hende vand om natten, men uden held. Hun forventer at hendes mad kommer med det samme og gør det ikke bliver hun meget hysterisk og nogle gange slet ikke spise, selvom hun er sulten. Det ligger tilbage hvor vi var indlagt på sygehuset . Her var hun 4 mdr. Her vil hun hverken tage bryst eller flaske, så fik lagt en sonde indtil hun havde vænnet sig til flasken. Indlæggelsen varede i 12 dage.
Det hjælper sikkert hellere ikke at hun har været forkølet siden d. 4 sep med ophold på få dage i mellem. Hun har væske i begge ører.
Nå det var en længere omgang og det er også længe siden jeg har lavet et indlæg, så der er igen et par ting. Håber at du kan hjælpe mig her.
På forhånd tak.
God weekend ;O)