Brev:
Vågner om natten på grund af luft i maven eller?
23. november 2008
Alder:
10 mdr.
Vågner om natten på grund af luft i maven eller?
Hej
Rasmus er den sidste tid begyndt at vågne sen aften og/eller midt om natten og græder voldsomt, vrider sig og har meget svært ved at finde ro. Vi har prøvet et par gange at give ham en ekstra flaske, dog ofte uden nogen særlig effekt. Det virker mest af alt, som om han har luft i maven der generer og nogle gange kommer der også en ordentlig prut.
Om dagen er han i rigtig fint humør og spiser fint.
Har du nogle gode råd til hvad vi kan gøre? Det kan sagtens tage over 1 time at få ham til at falde i søvn igen, hvilket er meget hårdt midt om natten, når vi nu begge er startet i arbejde igen. Specielt de dage hvor han vågner flere gange på denne måde.
Med venlig hilsen
Lene