Brev:
Nattesøvn og uro
30. september 2008
Alder:
5 mdr.
Nattesøvn og uro
Hej Helen :)
Tak for dit tidligere svar.
Jeg har holdt fast ved at August får ½ dl hirsegrød blandet med frugt mos 2 gange om dagen, om morgenen og om aftenen. Dertil får han vand. Det går rigtig godt og han spiser med velbehag :)
Jeg håbede på at det ville hjælpe på nattesøvnen, men det syntes jeg nu ikke og her de sidste dage er det blevet værre. Han vågner rigtig tit (jeg er for træt til at holde styr på hvor tit) Jeg prøver først at give ham sutten (som hjælper nogen gange) Men andre gange tager jeg ham op af vuggen (som står for enden af vores seng) og giver ham bryst, men det virker ikke som om han er ved at dø af sult og ligger for det meste bare og hygger ved brystet.
Tror du jeg skal give ham lidt vælling om aftenen inden han bliver lagt til for natten, det er omkring kl. 20.00? Måske er det, som du giver som svar til andre, hjælp til at komme videre i søvnen han har brug for… Vi flytter ind i vores nye bolig på søndag, hvor August får sit eget værelse, måske det også vil hjælpe?
Venter spændt på svar :)
Med venlig hilsen - Line