Brev:
Hvornår er det realistisk at putte i egen seng?
18. september 2008
Alder:
4 mdr.
Hvornår er det realistisk at putte i egen seng?
Hej Helen
Tak for dit sidste svar, jeg glemte jo selvfølgelig at spørge om en ting til i mit brev:-)
Det drejer sig om at jeg lidt har efterspurgt hvornår Alexander sådan realistisk kan forventes at blive puttet i egen seng og falde i søvn af sig selv?
Den sundhedspl. som er tilknyttet os kunne sjovt nok ikke give mig noget svar - kun at vi måtte prøve os frem, hvad det så end vil sige...
Som det er nu prøver jeg at putte ham imens han er vågen, men det tager gerne mellem en halv time til 45 min at få ham til at falde i søvn. I den tid er jeg nødt til at stå og holde på hans hoved og sutten , hvilket han altid har fundet beroligende. Jeg kan pudsigt nok slet ikke huske hvordan vi gjorde da Benjamin var lille....
Grunden til at vi allerede er begyndt at ville putte ham i egen seng er, at vi ikke kan få ro nok i stuen til, at han kan falde i søvn hos mig, vi forstyrrede ham for meget og jeg har meget svært ved at lægge ham fra mig når han er faldet i søvn uden at han vågner hurtigt efter at være blevet lagt.
Kort og godt, så synes jeg jo det er lang tid at skulle bruge på at putte ham. Er det bare sådan det er et stykke tid inden han lærer det? Vi har gjort det på denne måde i halvanden uge nu og der er ikke rigtig nogen ændring.
Håber på lidt god råd:-)
Hilsen Camilla