Brev:
Vægtstagnering og vil kun puttes af mor
16. september 2008
Alder:
9 mdr.
Vægtstagnering og vil kun puttes af mor
Hej Helen
Silas er 9½ mrd nu og han er en super glad dreng, meget aktiv kravler og går (med støtte af gåvogn og vægene...) han har ikke taget på i rigtig lang tid vejer ca 9 kg (på vores egen vægt ) han vejede næsten 8 kg ved 5mrd. jeg tænker at det er fordi han er så aktiv. Hvad tænker du?
Hans dagrytme:
ca 5.00 ammes sover videre
ca 7.00 grød
ca 8-8.30 frugt og lidt brød
9.00-11 sover
11.30 rugbrød advokado/ agurk eller lign.
13.00 fx grød eller a38 med frugt
14.00-15 sover
15.30 bolle med fx ost ..
17.30 aftensmad - hvad vi spiser
indimellem for han tit vand nogle gange frugt - er faktisk kun utilfreds hvis han er sulten eller tørstig.
Skal jeg ændre på noget?
Det eneste "problem" vi har er at han kun vil puttes af mig. som så tilgengæld er meget let - jeg ammer ham i stuen og ligger ham ind i sengen og han falder selv i søvn nogle gange med det samme andre gange er jeg inde og lægge ham alt fra 1 til 10 gange.
Selvom jeg ikke har været hjemme og han har fået sutteflaske er det ikke lykkedes andre ( min mand og min mor) min mor var ellers overbevist om at det nok skulle gå og plejer aldrig at opgive.
Hvad kan man gøre - det betyder jo at jeg aldrig kan gøre noget om aftenen?
Desuden er der også nogle gange når han vågner og hans far er inde og give ham sutten at han bliver meget utilfreds. Det skal siges at han er ellers meget knyttet til ham. Desuden vågner han meget om natten - ved ikke om det er pga af jeg stadig ammer eller bare fordi han taber sutten.
Kærlig hilsen Charlotte