Brev:
Urolige nætter - 11 mdr.
3. september 2008
Alder:
11 mdr.
Urolige nætter  - 11 mdr.
Hej Helen
Ja så havde jeg allerede et spørgsmål til, det var faktisk fordi jeg glemte at få det med ved sidst brev.
Nå men dette omhandler Simones søvn. Hun er ok let at få til at sove har et ritual som vi bruger og hun ved at nu er det sovetid ...det tager ca 20 min fra vi går ind på værelset til hun sover ...nogle dage går jeg lidt fra og til fordi hun lige skal trække den lidt.
Nå men hun sover også ok de første par timer og så græder hun /drømmer hun lidt ved midnat og igen ved 2 tiden, er ikke vågen men lægger enten mærkeligt og skal lige rettes på og nusses og så er det ok. Men så ved 4.30 tiden der er det ligesom hun drømmer mere, vågner også ligesom op og jeg kan ikke bare lægge hende ned, så tager jeg hende op og sidder lidt med hende og nusser. Men får faktisk ikke sovet meget fra det tidspunkt fordi så er hun der hver halve time eller mindre. Det er træls ... ved godt Simone er meget sensitiv og kan godt mærke når min mor og far har haft hende (starter først dagpleje 1 okt. men jeg er startet arbejde) så er det endnu flere gange hun græder/drømmer/vågner.
Hvad kan jeg forvente fremover er det noget der fortager sig... kan det være fordi hun går selv nu (og det er jo heller ikke nyt mere det har hun jo gjort nu i 3 uger)...kan jeg gøre andet end det jeg gør nu som kan forebygge???
Tak for en god brevkasse og ser frem til dit svar
Hej fra Charlotte