Brev:
Søvn og amning - 12 mdr.
29. august 2008
Alder:
12 mdr.
Søvn og amning - 12 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en datter på snart et år,jeg ammer stadig om natten og få gange om dagen (ved godt det snart skal være fortid) det er i forbindelse med at få hende til at sove.
Jeg har store problemer med at få hende at sove uden at amme, har prøvet men det ender altid med hun bliver så frygtelig ked af det kaster op osv.. har prøvet med putte ting osv. jeg vil gerne have hun sov i egen seng,(sover i min) har prøvet at flytte hende mens hun sov hun vågner af det og de får gange det har lykkedes vågner hun lige når hun mærker hun ligger et andet sted.. og vil bare ikke over i hendes seng igen!
Har selvfølgelig også prøvet, mens hun er vågen efter vores aften ritual det ender også i vild panik. (hun bruger ikke sut eller flaske).
Dagplejeren kan godt putte hende om dagen, det kan jeg ikke, jo kun med amning, jeg vil gerne bryde det mønster men aner ikke hvordan jeg skal gøre det, synes jeg har prøvet og prøvet, men at det ikke rigtig lykkedes.. hun vågner også mange gange om natten så jeg er ved at være godt træt, har også prøvet m kop om natten det vil hun slet ikke. har hende selv så der er ikke andre der kan ændre det end mig.
Jeg er lidt forvirret over at høre/læse forskellige råd så jeg har brug for at det bliver skåret ud i pap, så jeg kan føle mig sikker på det jeg laver og ikke famler mig frem, som jeg lidt føler jeg har gjordt.
Håber du kan hjælpe mig.