Brev:
Renlighed og hjælp til vægtøgning
8. december 2007
Alder:
22 mdr.
Renlighed og hjælp til vægtøgning
Hej Helen,
Vores dejlig sunde og velfungerende datter, prøver lige for tiden kræfter med at gå uden ble. Hun siger selv til, når hun gerne vil have bleen af og sidde på toilettet - og det får hun lov til, så må vi jo bare tørre de små og store "uheld" op som kommer.
Hun vil gerne sidde på toilettet og har både lavet stort og småt derpå, det er dog langt fra hver gang at der kommer noget, men hun hygge sig gevaldigt med det.
Vi ønsker ikke at presse hende i dette udviklingstrin og ved også godt at det er en begyndende proces henimod at blive renlig, men vores spørgsmål til dig er så, hvad vi kan forventet fremover og om det vi gør nu er ok? ...
...
Derudover har vi lige et spørgsmål til...
Hele familien har lige haft en ordentlig omgang "omgangssyge", med både diarré og opkast, forud for det havde vores datter en slem forkølelse som har resulteret i at hun nu i en længere periode har haft meget nedsat appetit, hvilket igen har resulteret i at hun har tabt sig.
Vi er ikke så bekymrede for selve vægttabet, selvfølgelig er det ikke rart når ens barn taber sig, men vi kender jo årsagen så...
Vi kunne godt tænke os nogle gode råd til, hvad der kan være godt og nærende at give hende at spise for at hjælpe appetitten og vægten på plads igen - er det noget du kan hjælpe med?
Med venlig hilsen
Camilla