Brev:
Førstoppad?
18. august 2009
Alder:
6 mdr.
Førstoppad?
Kære Helen,
Jeg skrev før et tag siden om en av mine tvillinger som har holdt op med at spise, eller han spiser kun meget lidt.
Idag har han lavet riktigt meget avføring, 2 bleer på en gang. Men han vil stadigvek ikke spise. Det virker som han har forstoppning på nogen møde.
Hvad kan jeg gøre før at hjælpe ham?
Tak !