Brev:
Tisser i sengen
5. maj 2004
Alder:
5 år
Tisser i sengen
Hej
Jeg har en dreng på snart 5 år, som har været renlig om dagen i nu godt 2 år, men om natten tisser han stadig i sengen.
Han tisser altid af før sengetid og får sjældent noget at drikke efter aftensmaden.
Kan man evt. tage bleen af ham, så han vågner, når han har tisset eller skal man blot lade ham beholde bleen på?
Min teori går lidt på, at hvis man ikke mærker man bliver våd, hvorfor så stå op og tisse - er det forkert?
Hvis man tog bleen af ham, hvor længe tror du så der går før man ser resultat 1-2 mdr eller måske mere?
Med venlig hilsen - Eva