Brev:
Firmarejse og undvære mor
12. juni 2008
Alder:
10 mdr.
Firmarejse og undvære mor
Hej Helen,
Så er mit års barsel snart oprundet, og jeg skal starte arbejde i midten af næste måned, hvorefter min mand holder 4 ugers barsel og så småt kører vores søn ind hos dagplejen.
Jeg er nu blevet bedt om at deltage i en konference i udlandet i den sidste uge af august, og det ved jeg ikke helt om jeg har lyst til... Jeg er frygtelig ambivalent, fordi jeg på den ene siden gerne vil deltage og få det udbytte som konferencen kan give mig, men på den anden side synes jeg det er MEGET lang tid at være væk fra min lille søn. Jeg har endnu ikke været væk fra ham bare en enkelt nat, så jeg synes at 5 nætter er helt uoverskueligt - også selv om han er sammen med sin far.
Men... hvis vi ser bort fra mine behov, hvor længe vil du så mene, at man kan rejse fra et barn på ca. 1 år? Og er det ok, når bare han er sammen med sin far?
Det leder mig til mit andet spørgsmål; nemlig hvornår han vil være stor nok til at overnatte hos sine bedsteforældre. Indtil nu har de passet ham her hos os, dog ikke om natten, men nu vil de gerne have ham på besøg hos dem fra lørdag til søndag. Jeg er først lige stoppet med at amme, så derfor har det ikke kunne lade sig gøre før.
Glæder os til at høre fra dig.
Hilsen os tre.