Brev:
Min søn er meget farsyg
1. november 2023
Alder:
3 år, 11 mdr.
Min søn er meget farsyg
Hej Helen.
Min søn på knap 4 år er meget farsyg og til tider afvisende overfor mig, hans mor.
Når jeg tænker tilbage, så har det næsten altid været sådan, og jeg har fået at vide, at det er meget normalt i perioder, men nu bliver han snart 4 år, og jeg synes det er rigtig hårdt, at han altid foretrækker sin far. Jeg bliver ked af det, når han igen og igen afviser mig og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre.
Der er naturligvis også gode ting i hverdagen, hvor vi hygger os sammen og har det rigtig godt sammen, men jeg synes afvisningerne fylder mere og mere.
Er det normalt? Og har du nogen forslag til, hvad jeg kan gøre for at jeg også kan bruges og ikke så ofte skal føle mig afvist?
Tak fra mor