Brev:
Konflikter som hober sig op
8. juni 2016
Alder:
3 år, 11 mdr.
Konflikter som hober sig op
Hej
Vores mor-datter kontakt blev brudt da min datter var 5 mdr pga af sydom jeg blev indlagt i 5mdr på sygehuset hvorefter jeg kom hjem til en stor baby på 10 mdr som kun ville hendes far
Hvorefter jeg får hjælp af en børneteaput fra kommunen til at genetablere vores forhold det går rigtigt godt hun begynder at kunne bruge hendes mor og ikke alle mulige andre. far barnepiger og venner og helt fremmede 😦
Min datter har skiftet børnehaven for 3 mdr siden da hun ikke trives havde svært ved at lege med de børn som var i børnehaven havde ingen venner og hun er meget glad for den nye børnehave
Vk er nu 4 1/2 år men når hun er træt så går hun tilbage i adfærd hvor hun nærmest hader mig og siger jeg vil kun have min far og ikke min mor 😢 hun råber og skriger 😱 af mig når hun kommer i børnehaven så hænger hun op af pædagoerne og vil ikke sige farvel 😢😢😢😢 hvad skal jeg gøre sige at de skal skubbe hende væk. ? Og de skal sige at de skal sige at hun skal gå hen til hendes mor 😢😢 jeg er så ked af dette jeg ved ikke hvordan jeg skal takle dette problem?
Hilsen