Brev:
Blomsterne og bierne.
16. maj 2013
Alder:
5 år, 10 mdr.
Blomsterne og bierne.
Hej Helen.
Carolina er begyndt at spørge til hvordan babyer kommer ind i maven;-)
Hun bliver jo kun 6 år i juli og synes måske det er lidt tidligt at skulle have de informationer.....
Indtil videre har jeg forsøgt mig med at det er meget svært at forklare og jeg vil forklare hende det når hun bliver ældre, men hun køber den ikke rigtig og siger at jeg skal forsøge.
Hvad pokker skal jeg fortælle hende???
Troede ikke jeg skulle stå i denne situation før om flere år ;-)
Hilsen Charlotte.