Brev:
Svømning - 5 år
27. maj 2011
Alder:
5 år
Svømning - 5 år
Hej Helen
Jeg har tilmeldt min datter til svømning på et hold for hendes alders trin. Normal er hun glad for vand f.eks. vandrutsche baner og andet leg i vand. Men den første svømme time blev noget af en fiasko. Hun var dybt ulykkelig da hun kom hjem, og vil aldrig derhen igen.
Jeg synes måske også at de lagde lidt hårdt ud. Men skal man tvinge hende afsted en gang til eller skal vi slutte med svømmeundervisning for denne omgang?
Med venlig hilsen
En frustreret mor