Brev:
Sætte grænser når maden spyttes ud
19. april 2010
Alder:
7 mdr.
Sætte grænser når maden spyttes ud
Hej Helen
Mit spørgsmål er ganske kort:
Skal/bør man sætte grænser for en 7 mdr. gammel dreng. Jeg mener i forhold til at sige "nej, det må du ikke" osv. når han f.eks. spytter maden ud osv.
Jeg er klar over at han ikke bevidst gør det for at genere, men er bare interesseret i at vide hvornår man skal begynde at opdrage.
Tak for en dejlig brevkasse :)
Med venlig hilsen
Lene med Elias på 7 mdr.