Brev:
Opdragelse ved middagsbordet - 11 mdr.
28. marts 2009
Alder:
11 mdr.
Opdragelse ved middagsbordet - 11 mdr.
Kære Helen.
Jeg har en søn ( Leon ) der snart fylder 1 år her den 17. april :o)
Her forleden dag havde jeg og min kæreste en diskussion om hvornår man bør opdrage på en 11 mdr gammel baby mht bordskik. Da Leon sommetider tager maden ud og ind af munden, og derefter smider det på gulvet. Der mener jeg så, at han jo stadig er i oralfasen og bare undersøger maden. Men min kæreste mener, at man allerede nu skal opdrage på barnet mht at maden ikke skal tages ud af munden og ind igen. ( da han har fået det at vide af en anden sundhedspl. for 4 år siden)
Mit spørgsmål lyder:
Hvornår må man begynde at opdrage på sit barn mht bordskik?
Med venlig hilsen
Anne