Brev:
Gravid igen - hvad med min datter på 7 mdr.?
16. juli 2007
Alder:
7 mdr.
Gravid igen - hvad med min datter på 7 mdr.?
Hej Helen
Min menstruation udeblev så tog derfor en test.. den var positiv.. tog en til - den er også positiv.. grunden til min nervøsitet er at vi har en skøn datter på 7 mdr og jeg er så bange for at det vil gå ud over hende... vi bor i udlandet, er langt fra familien og min mand rejser 200 dage om året.. Burde vi overveje en au-pair for ikke at der skal gå for meget tid fra dem begge..
Hvad bør vi være opmærksomme på, når de bliver så tætte??
Med venlig hilsen
Rikke