Brev:
Vitaminer til tidligt fødte
2. marts 2004
Alder:
1 mdr.
Vitaminer til tidligt fødte
Kære Helen Lyng Hansen
Mine tvillinger er født fire uger for tidligt og vejede hhv. 2,4 og 3,2 kg ved fødslen. De er nu 7 uger.
Den mindste havde og har svært ved at sutte og ammer noget, men suppleres med udmalket modermælk og modermælkserstatning. Han får som regel mindst 3/4 modermælk.
Jeg er nu begyndt at give begge D-vitaminer, men skal de også have andre vitaminer eller mineraler.
Med venlig hilsen
Nybagt tvillingemor