Brev:
Søvn og mælk - 7 mdr.
10. januar 2008
Alder:
7 mdr.
Søvn og mælk - 7 mdr.
Hej igen
Jeg glemte lige at spørge om et par spørgsmål?
Vi overvejer at flytte Mathias ind på hans eget værelse når han fylder 7 mdr. om 1 mdr.
Er der noget vi kan gøre for at han bliver så tryg som mulig når vi gør det? Jeg tænker at det vil hjælpe ham med at sove bedre når han ikke kan høre og lugte mig som han kan, når han sover lige ved siden af.
Er det for tidligt at flytte ham på eget værelse?
Hvornår kan man stoppet helt med at amme når han ikke tager flaske? Han drikker jo kun vælling nogle aftener. Det er mere af hensyn til start af arbejde.
Hvornår kan han nøjes med at drikke mælk af kop?
Med venlig hilsen
Ditte