Brev:
Tænder - 9 mdr.
3. september 2007
Alder:
9 mdr.
Tænder - 9 mdr.
Hej Helen
Tusinde tak for et rigtig fint svar sidst jeg skrev til dig.
Er ikke rigtig tilknyttet nogen sundhedsplejerske længere, da vi flyttede kommune for et halvt år siden.
Må være forsvundet ud af systemet under flytteprocessen, har i hvertfald aldrig hørt fra den sundhedsplejerske der angiveligt skulle kontakte mig når vi var flyttet.
Nå men nok om det. Vil bare sige, at så er det sørme rart man helt uforpligtende kan skrive til dig:)
Til mit spørgsmål.
Johan skærer tænder. Han har 5 tænder, tre i undermunden og to foroven og det er altså dem han sliper mod hinanden - heletiden.
Gør det noget? Jeg tænker bare på, om han nærmest kan nå at slibe dem ned inden de overhovedet er kommet frem?
Hvis det gør noget, hvad kan jeg så gøre ved det?
Det var vist det hele.
Hilsen Karla