Brev:
Er alt mon som det skal være?
31. juli 2007
Alder:
9 mdr.
Er alt mon som det skal være?
Hej Helen!!
Håber du trives!!
Det er noget tid siden jeg har skrevet om den lille Floras velbefindende....
Jeg har nogle spørgsmål som lyder som følgende:
Hun er nu lidt over 9 mdr, og kravler stadig ikke... hun har kunnet møve sig frem på kommandostil fra hun var 6 mdr, hvilket hun virkelig er blevet hurtig til efterhånden... hun viser ingen umiddelbare tegn på at hun kommer til at kravle snart!! Hun kan godt løfte sig op ad ting, så hun er på knæ- så det virker ikke som om hun fysisk er kapabel.. yderligere er frokosttiden blevet lidt af et mareridt - hun nægter at spise brød, vil kun den hjemmelavede mos med kylling, fisk ect. hun vil gerne spise lidt banan og frugtstang, men lukker både øjne og mund når brød med pålæg nærmer sig hende!!!!
Og så det sidste spørgsmål- hun fik 2 tænder i undermunden da hun var ca 6 mdr - men der er ikke kommet flere- er det normalt???
Nå, jeg ved godt at det er en temmelig blandet pærevælling!! hendes dag ser således ud:
Sover kl 8 efter at have fået 200ml flaske og efterfølgende bryst
vågner ca kl 6 morgenbryst, leger
morgenmad kl 8- mos og vand spiser ok
sover fra kl 9 til 11.30
frokost kl 12-12 30 madder og mos og vand
får tilbudt flaske inden hun lægges kl ca 15
sover ca 2 timer
aftensmad ca kl 18- mos( men temelig groft) alt mellem himmel og... fisk, grønt, kød ect..
Hun starter i institution om halvanden mrd, og jeg er bekymret for at hun på dette tidspunkt ikke kravler, men at alle de børn kravler - og at dette ville efterlade hende tilbage...
Jeg glæder mig til at høre fra dig!!
Kram Christina