Brev:
Den svære pasning
27. juni 2007
Alder:
9 mdr.
Den svære pasning
Hej igen....
Ja, så melder jeg mig på banen igen med et spørgsmål ang. lillepigen. Hun er nu godt 9 ½ måned og en super hurtig lille pige. Hun rejser sig op ved alt, øver sig i at stå alene og tager de første forsigtige skridt langs sofaen. Hun er en utrolig smilende pige med et dejlig glad væsen. Efter amningen stoppede - ja, der sover hun også trygt og uden problemer i hendes egen seng lige til vi vækker hende kl. 7 om morgenen - så jo vi er bare stolte og glade for vores lille pige!
Mit spørgsmål handler om pasning. Jeg har før fortalt at vi skal giftes d. 14/7, hvor hun er godt 10 mdr. Vi har fundet ud af hvem, der skal passe hende - og de har været her for at spise og vi har aftalt spisning hos dem i næste uge. Derudover regner jeg med at aflevere hende et par gange måske bare en times tid, så de får set hinanden lidt mere an.
Rebecca er før blevet passet af mormor og morfar nogle timer (3-4 stykker) uden de store problemer. I lørdags skulle hun dog passes af farmor (for første gang) og lægges til at sove eftermiddagslur og det gik helt galt ..... så jeg måtte skynde mig hjem efter en times gråd!
Øv.... det gør mig jo ikke ligefrem mere fortrøstningsfuld i forhold til at hun skal passes i næsten et døgn til brylluppet ..... så hvad gør jeg og hvordan skal jeg tænke i forhold til dette problem. Mest af alt har jeg jo lyst til at sige, at så må vi droppe pasníngen, men kan med min fornuft godt se at det ikke duer?? Hjæælp!!
Jeg føler jo lidt jeg svigter hende ved at aflevere hende ....
Et andet spørgsmål: Som sagt vækker vi Rebecca kl. 7 om morgenen og hun kunne bestemt godt sove længere! Efter en flaske samt noget bolle med smør til morgenmad lægges hun til formiddagslur kl. ca. 9.30 til 10.00 - og så vil hun rigtig gerne sove i sin barnevogn - hun elsker den! Jeg vækker hende igen kl. ca. 11.00 og her ville hun også gerne snorke videre!
Om eftermiddagen sover hun ca. fra 14.30 til 16.00, hvor hun vækkes ...... om aftenen ja, der er hun til gengæld frisk og den sidste uge har hun ikke sovet før 21.30.
Jeg ser det ikke som et problem - men 21.30 er sent og der er ikke meget aften tilbage. Er hun bare sådan eller kan jeg ændre mere på det?
Glæder mig til et svar fra dig!