Brev:
Knop på gummen
21. maj 2007
Alder:
4 mdr.
Knop på gummen
Hej Helen
Min datter på knap 4 måneder har fået en kridhvid og meget hård "knop" på gummen ovre i den ene side af undermunden. Hun virker ikke generet af det, og der er intet rødt i området.
Men hun har de sidste par uger proppet hænderne i munden stort set hele tiden, og hun savler helt vildt.
Storebror fik tænder, lige inden han blev 4 måneder - så måsker er der tænder på vej. Hvad hvad er den der hvide, hårde knop for noget?
Tak for hjælpen!
Med venlig hilsen
Ermelin