Brev:
Flytning uden problemer
10. januar 2004
Alder:
9 mdr.
Flytning uden problemer
Hejsa
Vi står og skal flytte til april. På det tidspunkt vil vores søn være 9 måneder og vi vil meget gerne gøre det så smertefrit for ham som muligt.
Vi har planer om, at i de dage hvor det står på, da vil hans mormor passe ham om dagen, så han ikke stresser over det. Hvad skal man ellers være opmærksom på med hensyn til flytning, når han er 9 måneder? Han skulle jo helst ikke blive utryg.
Han har sovet hos os i soveværelset i sin egen seng som står ved min side, så jeg altid er i nærheden af ham. Dette fungerer fint, og han er nu (6½ mdr), så småt ved at sove igennem (ca. 5 timer) bare han får sutten engang imellem.
Han vil få sit eget værelse, når vi flytter, hvornår er det bedst at begynde at vende ham til at sove der? Er det ikke bedst at vente lidt, til der er faldet ro på, ovenpå flytningen? Han er jo kun 9 måneder og har kun været vant til at sove hos os.
Et sidste spørgsmål er, hvornår kan man begynde at give ham en flad babypude at sove med? Han kan nemlig godt lide at putte hovedet ind mod noget når han sover, det gør ham mere tryg.