Brev:
Tænder og tandbørstning
30. april 2005
Alder:
5 mdr.
Tænder og tandbørstning
Hej,
Tak for svar med hensyn til overgangskosten.
Vores søn på 5 måneder har allerede fået sine to første tænder i undermunden (de kom allerede inden han blev 4 måneder) men nu har vi opdaget en lille hvid prik i hans overmund/gane lidt ude i den ene side....kan det være en tand...??? Vi er selvfølgelig bekymret for at han er ved at få en tand som vokser ud af ganen...!!!
Er det normalt i hans alder...??? Og hvad kan man gøre ved det...???
Vi børster hans tænder 2 gange dagligt men bruger ikke tandpasta endnu da vi synes det er "synd" når han ikke kan skylle munden, er det forkert...???
Med venlig hilsen
Hvepze