Brev:
Præmatur klar til dagpleje?
30. august 2003
Alder:
12 mdr.
Præmatur klar til dagpleje?
Hej
Jeg har en datter på 1 år som indenfor 2-3 mdr. er tiltænkt at skulle begynde i dagpleje. Jeg er MEGET i tvivl om hun er klar til dette. Hun er født 13 uger for tidligt, trives og er meget social, men også meget knyttet til mig, da jeg har været alene med hende fra hun blev født. Hun har en stresset uge, hvor hendes far har samvær med hende 4-5 timer x 2 ugentligt og dette skaber i forvejen en uro i hendes hverdag.
Jeg har hårdt brug for ekspertviden på dette punkt. På forhånd tak.
Putte