Brev:
Knopper/udslæt
30. juli 2003
Alder:
1 mdr.
Knopper/udslæt
Hej NetSundhedsplejerske,
Min datter på 5 uger har den sidste uges tid fået rødlige knopper a la acne i ansigtet, hovedbund og på bryst og det øverste af ryggen samt nakken.
Det bliver værre, når hun spiser el. græder - det ligner for mig varmeknopper? Måske kombineret med hormonknopper?
Det skal lige siges, at vi har det meget varmt her i Californien. Temperaturen ude kommer langt over 30 grader og inde har vi "kun" omkring 27 grader (med hjælp af gammelt a/c anlæg) om dagen og ned til 22 grader om natten.
Hun trives i øvrigt fint - spiser godt og sover godt og græder stort set aldrig. Jeg skal til min børnelæge om en uge, hvor jeg selvfølgelig spørger til hendes knopper. Skulle jeg få det checket før?
På forhånd tak!