Dagpleje før tid

8. januar 2014

Kategori:
Alder:
6 mdr.

Dagpleje før tid

Kære Helen.

Ak ja, jeg må nok erkende, at jeg har behov for aflastning allerede nu, selvom det gør ondt at sige det :(

Min dejlige dreng og os har haft en vanskelig start med kolik, diverse smerter og andet, og jeg har i mange måneder nu været oppe cirka 8-12 gange hver nat. Vi sover sjældent meget om dagen.

Jeg har taget kontakt til en privat dagplejer, men er sådan i tvivl. Skal hen og besøge hende snart, ...

Annonce

... bare for at se hvad det er for noget.

Med aflastning mener jeg få timer et par dage om ugen evt., så jeg kan få sovet. Jeg er begyndt ikke at kunne huske selv de simpleste ting, og mit helbred er begyndt at lide meget under manglende søvn.

Samtidig så vil jeg jo min dreng det aller bedste, men hvad er det? Jeg nyder sådan at være sammen med ham.

Min dreng er jo blot 6 måneder. Hvad er dine tanker omkring dette?

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

Annonce

Viden om børn:

Babynest

En babynest er oprindeligt en svensk opfindelse, som efterhånden har spredt sig over hele verden. Også i Danmark er det meget populært at bruge en nest til sit barn.

En babynest kaldes også en babyrede, og den bruges til at lægge dit barn i, når du gerne vil have, at dit barn skal føle sig omsluttet og holdt, og du ikke selv kan have dit barn i armene. Det vil sige, at hver gang du lægger dit barn fra dig, fordi du f.eks. skal ordne vasketøj, lave mad, tale i telefon eller...

Læs mere i Babylex

Sidde

De fleste børn kan i 6 mdr´s alderen sidde med let støtte f.eks. i en høj stol eller i barnevognen.

7 mdr gamle kan de fleste børn sidde kortvarrigt, dvs et par minutter, for så at falde til siden, for- eller bagover.

8 mdr gamle kan det fleste børn sidde i lidt længere tid og begynder også at tage hænderne ud og støde fra ved siden. Balancen bliver bedre og bedre.

Når barnet begynder at kunne sidde selv og holde et stykke legetøj i hånden er det...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen
For gud ved hvilken gang er jeg på din hjemmeside for lige at tjekke, hvordan det nu er med forkølelse og graviditet. Jeg har brugt siden så mange gange. Og hver gang har jeg fået højt kvalificerede og superpraktiske og tryghedskabende svar. Det vil jeg bare lige sige tak for.
Mvh Birgitte