Brev:
Hvor meget mælk skal hun have og hvordan rengør jeg sutteflasken?
27. juli 2003
Alder:
7 mdr.
Hejsa!
Hvor meget mælk skal min datter på næsten 7 mdr have?
Jeg ammer hende 3 gange dagligt, derudover får hun grød med frugt til middag og en stor portion kartoffel/grøntsagsmos tilsat 1/2 dl mme til aften, til dessert får hun frugtmos. Grøden til middag er færdigt pulver, da hun ikke vil have det hjemmelavede. Hvor meget mælk er der i en sådan portion?
Jeg vil gerne begynde at give mere fast kost, men vil heller ikke skifte det ud med mælk.
Jeg har et andet spørgsmål vedr. kogning af sutteflasker. Hvor længe skal man blive ved med det? Er det nok at de kommer i opvaskemaskinen?
På forhånd tak for svarene.
Med venlig hilsen
Kristina