Brev:
6-års undersøgelse?
4. juni 2013
Alder:
6 år
6-års undersøgelse?
Kære Helen.
Vi bor i udlandet, og vores datter fylder 6 år i august. Hvis vi boede i Danmark ville hun blive set af skolelægen. Vi skal på ferie i Danmark til sommer. Synes du, at vi bør aftale et tjek hos egen læge?
Hun er velfungerende og sund på alle måder. Vi har ingen bekymringer at dele med en læge.
Hun har de vaccinationer, hun skal have. Både ift det danske børnevaccinationsprogram, vores værtslands børnevaccinationsprogram, og vaccinationer mod tropesygdomme.
Iøvrigt har vi det alle fint :) Håber det samme hos dig!
Kh,
L